Informatie over Kees Govers Verzekeringen
Op deze pagina treft u de informatie aan over de dienstverlening van ons kantoor. Deze informatie is in overeenstemming met de eisen die de Wet financieel Toezicht aan ons stelt. Deze wet moet vooral zorgen voor meer bescherming van consumenten. Met de invoering van deze wet komt er meer toezicht op de financiële sector en wordt er kwaliteitsverbetering nagestreefd.
Ons kantoor is gespecialiseerd in financiële diensten. Graag willen wij u laten zien hoe onze werkwijze is. In onze werkwijze staat u als klant centraal. Uw persoonlijke situatie en uw persoonlijke wensen zijn onze leidraad. In deze dienstenwijzer geven wij daaraan invulling en maken wij u wegwijs bij ons kantoor: Kees Govers Verzekeringen. Hierna vindt u, kort en bondig, onze algemene gegevens, openingstijden, informatie over onze dienstverlening en waar u terecht kunt met klachten.
Kees Govers Verzekeringen – Mary Zeldenrustlaan 42 – 5122 CE RIJEN – 0622525369 – kees@kgverzekeringen.nl
Voor afspraak op kantoor of bij u op de zaak of bij u thuis, gaarne vooraf bellen.
Registratie Financiële Markten (AFM )
Ons kantoor is geregistreerd bij de Autoriteit Financiële Markten onder nummer 12041619. Het register van vergunninghouders kunt u raadplegen op www.afm.nl.
Aard van de dienstverlening
Na controle op onder meer deskundigheid en integriteit hebben wij van de Autoriteit Financiële Markten de bevoegdheid ontvangen om te mogen bemiddelen en adviseren in de volgende financiële producten:
– Schadeverzekeringen Zakelijk – Schadeverzekeringen Particulier – Zorgverzekeringen – Inkomensverzekeringen.
Klachten
Wij doen ons best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Indien u ergens ontevreden over bent, vragen wij u om contact met ons op te nemen. Wij zullen dan ons uiterste best doen om alsnog aan uw wensen te voldoen. Mocht u echter menen dat wij onvoldoende aandacht besteden aan uw klacht, dan kunt u zich wenden tot:
Klachteninstituut Financiële Dienstverlening
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Telefoon 070-3338960
Op de site van het klachteninstituut www.kifid.nl vindt u meer informatie over de procedure voor het indienen van een klacht. Ook kunt u hier een formulier downloaden waarmee u uw klacht kunt indienen.
Financieel belang
Geen enkele verzekeringsmaatschappij of bank heeft een financieel belang in ons kantoor.
Adviesvrij
Ons kantoor is volledig vrij in de keuze van producten van financiële instellingen die wij adviseren. Wij hebben dus geen contractuele verplichting om de producten van een specifieke verzekeraar te adviseren.
Selectie van financiële instellingen
Op basis van een groot aantal factoren, zoals de hoogte van de premie en de kwaliteit van de voorwaarden, selecteren wij uit het grote aanbod van financiële instellingen een aantal verzekeringsmaatschappijen. De producten van de financiële instellingen die wij selecteren, nemen wij vervolgens mee in de adviezen die wij aan u geven.
Hoe zit het met onze kosten?
De kosten van onze dienstverlening voor schadeverzekeringen zijn onderdeel van de prijs van het product en zit verwerkt in de premie van een verzekering. De premie betaalt u rechtstreeks aan de verzekeringsmaatschappij. Vervolgens draagt deze een deel hiervan aan ons af ter dekking van onze bedrijfskosten. Als u de premie hebt betaald, dan hebt u ook betaald voor onze dienstverlening. Onze overige dienstverlening verrichten wij op basis van een verrichtingentarief of uurtarief. Over de hoogte van deze directe vergoeding informeren wij u altijd vooraf. Er worden dus nooit kosten in rekening gebracht zonder dat u vooraf akkoord bent gegaan.
Wat verwachten wij van u?
In elk geval dat u de juiste gegevens verstrekt. Dit is in uw eigen belang. Mocht in geval van schade achteraf blijken dat u onjuiste of onvolledige informatie heeft gegeven, dan kan het zijn dat op grond van de verzekeringsvoorwaarden de verzekeraar bij schade gerechtigd is deze niet of niet volledig te vergoeden. Daarnaast is het van belang dat u de ontvangen stukken controleert. Vooral bij telefonische mededelingen, maar ook in andere gevallen, kunnen in het communicatietraject fouten of misverstanden sluipen. Als er iets niet duidelijk of onjuist is weergegeven, laat het ons dan weten, zodat wij het kunnen laten corrigeren.
Voor analyse en adviezen zijn wij afhankelijk van de informatie die u ons verstrekt. In verband hiermee verzoeken wij u ons relevante actualiteiten of wijzigingen die van invloed kunnen zijn op de verstrekte adviezen en/of op het pakket van financiële diensten door te geven.